|
24 apr 2018 |
07:31 |
|
Nachtvorst april 2017 - Afhandeling schadedossiers
Aanvullend op eerdere vragen aangaande de afhandeling van de schadedossiers naar aanleiding van nachtvorst van 19 op 20 april 2017 en de daarop verstrekte antwoorden, stel ik de minister ter actualisering graag volgende vragen.
|
|
1. Wat is de actuele stand van zaken met betrekking tot de afhandeling van de ingediende schadedossiers? Graag een overzicht op niveau gemeente.
2. Hoeveel dossiers werden tot op heden afgehandeld? Wat is het totale bedrag aan reeds uitgekeerde vergoedingen? Graag een overzicht op niveau gemeente.
3. Volgens welke rangorde werden en worden de dossiers afgehandeld?
4. Hoeveel dossiers werden tot op heden nog niet afgehandeld en wat is de reden hiervoor? Graag een overzicht op niveau gemeente.
5. Tegen wanneer wordt in de volledige afhandeling voorzien?
6. Werd bij de afhandeling van de dossiers prioriteit gegeven aan getroffenen die actief zijn in de land- of tuinbouw?
Zo ja, zijn deze dossiers met prioriteit ondertussen allemaal afgehandeld? Zo neen, waarom niet en wanneer zullen ze afgehandeld zijn?
|
|
|
|